Det hänger till sig hos Pensionerstanten.

Ja du, vad ska jag göra? Jag kan inte tvångsavsluta skiten. Den bara hänger där och vägrar försvinna. Why god why? Det har alltså hängt sig lite här hos mig. Det är lustigt, jag har aldrig varit med om det förut, att det bara är en grej som hänger sig. På min gamla PC hängde sig hela datorn när något blev fel, men min kära mac fungerar utmärkt utöver det där dumma firefox-fönstret som inte vill försvinna. Det bara hänger där. What to do, what to do?
Irriterande men va fasen. Nä, jag tror jag struntar i det, den får hänga där om den vill. Jag kan ju använda mig av Safari! Nu ska jag försöka sova.
natti natti
/Pensionerstanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0