10 nöjesaktiviteter jag vill göra innan jag dör, säger Pensionerstanten.

Jag vill...

1. Åka till London för att gå på musikal, gå på madame tussauds och dricka te på ett café i Nothing Hill.
2. Åka forsränning
3. Hoppa bungyjump
4. Hoppa fallskärm
5. Ta dykarcertifikat
6. Åka till Cuba, Havanna.
8. Åka till Peru och besöka Machu Picchu
9. Åka till New York
10. Åka rosa bussarna genom Afrika



Det bästa med den här listan är att den är fullt möjlig att utföra och att åka till London för att gå på musikal, gå på madame tussauds och dricka te på ett café i Nothing Hill ska jag göra i slutet av april!

LONDON BABY!

xoxo
/Pensionerstanten


p.s. Ni som inte fattar varför jag stavar Pensionerstanten med e istället för ä, det är för att jag bott i stockholm och för att Pensionerstanten är en gammal cool stockholmstant! d.s.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Åk för helvette inte till Madame Tussauds. Köp typ drinkar, middag eller vad som helst för pengarna. Vad som helst är mer värt pengarna!

2010-03-09 @ 16:10:14
URL: http://jspr.se
Postat av: Louise

Jag håller med den där Jesper.

Lipade dessutom konstant där inne av rädsla så släng inte ut över 400 (??) spänn på det.

Jisses! Men musikal är hett, Fame är mer än klart godkänd :)

2010-03-09 @ 17:35:52
Postat av: sofie

skulle vilja lägga till "kidnappa colin firth & hålla honom fastkedjad i min säng med en våt skjorta på sig" på ettan... ;P

2010-03-09 @ 20:47:19
URL: http://juicepocket.blogspot.com
Postat av: Michelle

Nummer sex i listan rekomenderas VARMT! Det går inte en dag utan att jag ser Havannas gator framför mig när jag blundar..

2010-04-02 @ 00:04:42
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0