INTERNATIONELLA KVINNODAGEN, skriker Pensionerstanten.

Idag är det Internationella kvinnodagen! I vanliga fall, när jag inte bodde i Växjö och när jag inte precis hade varit sjuk och missat omvärlden och när jag inte bara satt hemma och pluggade hela dagarna så stod jag på barrikaderna en dag som denna, jag gick i demonstrationstågen och hytte med näven och skrek ut vårt budskap. Jag kämpade för världens alla kvinnor. Men nu sitter jag hemma och pluggar, i Växjö och känner mig dum.

Jag måste göra något så därför sprider jag ordet här och i andra sociala nätverk på internet:

Fight for women's rights today, fight for the freedom of humanity and for the freedom of choice!

Kämpa för varenda kvinna!!!



fight for your rights
massa kärlek
/Pensionerstanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0