Pensionerstanten lik en kändis?!

Inte bara en, jag har fått höra att jag liknar olika skådespelerskor. De tre skådespelerskor som folk tycker att jag liknar är Lily Cole, Natalie Dormer och Maggie Gyllenhaal.

Jag vet vem av dem som jag tycker att jag liknar mest, men nu vill jag veta vad du tycker?!

Lily Cole
Lily Cole

Natalie Dormer
Natalie Dormer

Maggie Gyllenhaal
Maggie Gyllenhaal


Så är det någon som jag liknar alls? Är jag en blandning av två eller tre? Eller är jag lik en av dem?


/Pensionerstanten

Kommentarer
Postat av: Claran

Mest lik Lily Cole, sen kommer Maggie Gyllenhaal minst lik Natalie Dormer :)

2010-03-31 @ 09:25:27
URL: http://chokladargodis.blogspot.com
Postat av: Blubb =)

Mest lik Maggie, sen Natalie, inte alls Lily Cole, hon ser juh mongo ut, iaf på dem där bilderna... Aldrig hört talas om någon av dem förrut... Gissa vem jag är nu då =)

Puss

2010-06-20 @ 14:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0