Pung pung, pungelipung, sjunger Pensionerstanten


Gårdagskvällen var en trevlig tillställning. Fyra tanter som hade fredagsmys. Och vad gör tanter när de har fredagsmys tänker ni? Jo, det ska jag berätta! De sjunger "För det var en stor snopp, lång kraftig och tung, från dess topp till dess rot, var den tre-fyra fot, och en medelstor ryggsäck till pung, pung, pung, pungelipung, pung, pung..."
Tanter pratar alltså om pungar, sex och snoppar när de bestämmer sig för att ha fredagsmys.

Det hela slutade i en filminspelning där tanterna lite fumligt demonstrerar hur det går till när en pung får lite gung och och får sig ett skjut, tanterna blev efter denna inspelning helt slut.

Goda vänner är bra att ha för när allt kommer omkring så är det med dem man kan prata om pung, pung, pung pungelipung...

Nu sitter jag och väntar på att min goda ungerska gryta ska bli varm så jag kan äta den. Sen ska jag läsa ett kapitel och slutligen bege mig mot Sivans för att serva studenterna i äkta rastafari stil.

peace out!
/Pensionerstanten

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej jag har en uppgift till skolan och jag skriver om ordert pung vad det betyder mm. Jag skulle vilja veta vad någon/ni har att ge en beskrivning för ordet pung camilla

2010-04-22 @ 11:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0