Nu ska det skapas Mormorsrutor, utbrister Pensionerstanten!

Nu är det väl ändå dags för en gammal tant som jag att ta och göra något kreativt av mina dagar.
Länge och väl har jag velat fram och tillbaka, men nu är det ändå dags...
Dags för vad?
Dags för att virka MORMORSRUTOR!


Funderat har jag gjort över vad jag ska hitta på med dessa mormorsrutor. Mina tankar har gått till kuddfodral, överkast eller kanske en filt. Nu har jag äntligen kommit på lösningen på mina grubblerier! I posten idag så fick jag se någon som klätt in sin cykel i mormorsrutor.



Det var inga mindre än Sania Hedengren och Susanna Zacke som skrivit boken Galen i garn.



Därför har jag bestämt mig för att klä in min säng i mormorsrutor!
Imorgon blir det att ta cykeln in till staden och inhandla diverse garnystan.
Men för bövelen vilka färger ska jag ha?!
och vilken är den bästa tygaffären i Växjö?

peace out
Pensionerstanten


Kommentarer
Postat av: Claran

Har du inget sällskap hänger jag gärna med! :) Vill ta mig en titt på vårjackor på H&M nämligen :)

2011-04-01 @ 15:51:06
URL: http://chokladargodis.blogspot.com/
Postat av: Pensionerstanten

Du är mer än hjärtligt välkommen att följa med!

2011-04-02 @ 01:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0